Tellimine

Tellimuse vormistamine

 

1.1.   Tooteid on võimalik osta nii külalise kui ka registreerunud kasutajana.

 

1.2.   Tellimuse täitmiseks peavad kõik Müüja poolt küsitud isikuandmed olema täidetud korrektselt.

 

1.3.   Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil Klient on klikkinud lingile “Ostukorv”.

 

1.4.   Ostukorvis olevate toodete arvu on võimalik muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingile „Osta” ning Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

 

1.5.   Tellimuse vormistamisel saab Klient valida kohaletoimetamisviisina kas „SmartPost“  ja talle kuvatakse transpordimaksumus ostukorvis.

 

1.6.   Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on Kliendil võimalik tellimusega tutvuda, selle õigsuses veenduda ning vajadusel andmeid muuta.

 

1.7.   Tellimuse tasumisel saab Klient valida sobiva makseviisi. Arve on võimalik tasuda Swedbank (A/a EE722200221056917191), SEB ( A/a EE041010220217061220) pankades siseriikliku maksena. Teiste pankade kliendid (va Swedbank ja SEB) sooritage makse läbi panga ja lisage arve number. Probleemide tekkimisel võtke ühendust info@glamora.ee või helistage +372 565 5616.

 

1.8.   Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte ka tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile.

 

1.9. Ostudele alates  47,95 eur kohaletoimetamine TASUTA!